Personligt

Sponsrat inlägg

2012-04-17 / 15:00:00

"SMS Guld AB var först ut på marknaden i Sverige med att erbjuda kunder möjligheten att sälja guld via Internet. Har du kanske hört vår radioreklam? Det är hos oss begrepp som "Där guld blir till pengar", "Guldpaket" och "Guldpengar" myntades. Vårt koncept "Gör guld till pengar" är idag ett vedertaget uttryck."

Jag har faktist aldrig använtmig utav sms Guld eftersom jag är så otroligt rädd om mina smycken, jag vill ge dem vidare till mina barn när de är så pass stora att de kan hantera dess värde. Men för er som vill ha möjlighet att sälja guld via internet så kan jag rekommendera dessa, guldpriset får du alltid reda på via hemsidan och du kan lätt ställa frågor till företaget.

Webbsajten där du kan ställa frågor till dem hittar du här!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: