Personligt

Underbaraste dagen på väldigt länge <3

2011-05-09 / 09:12:16
Gör ett nytt försök med att blogga idag,för igår när jag skulle sätta mig och göra detta
inlägg (runt 18.00) så fungerade det inte alls.. varken att lägga in bilder eller text :/
Men nu verkar det fungera mycket bättre.

Vi var som sagt på betessläpp igår. Det är väldigt sällan bara vi tre gör något ihop,men
nu fick jag äntligen en heldag med mina underbaraste <3
Tro mig när jag säger att detta var bland det mysigaste vi gjort tillsammans.

Låter bilderna tala för hur kul och mysigt vi hade det!























Ha en toppen dag.


Kommentarer!
Postat av: Cissi

Vad roligt att göra något tillsammans, bara ni tre (om det är så sällan) :D

Kommenterat - 2011-05-10 / 13:09:04  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: