Personligt

Presenter

2011-05-09 / 12:31:30

Vi önskade oss presentkort eller en slant så vi kunde köpa det Casper
verkligen behöver så det inte skulle bli saker vi redan hade hemma
eller sånt som är lätt att barn bara använder för stunden och så blir
det liggande här hemma och skräpar.
Så det blev lite hjälp till hans presenter..

Vi köpte:


En smart trike ifrån Toys R Us


Sopbil ifrån Lego Duplo


Brandbil ifrån Lego duplo


Sen ska vi nog köpa en stor lastbil eller grävmaskin åt han.
Vi får se när vi har tid att göra det.

Men ha en toppen dag alla underbara>!

Kommentarer!
Postat av: syster

Förlåt att ni inte fick någonting av mig, min ekonomi tillät inte det just nu. men ni får av mig i slutet av månaden. Jag hoppas att det är okey ?! :)

Kommenterat - 2011-05-09 / 14:39:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: