Personligt

Insidious

2011-05-23 / 12:37:23


Igår kväll så kikade vi på insidious,gissa om vi blev rädda :/
Iiihhh,det fanns en anledning till att jag slutade kolla på skräck/horror!
Filmen var riktigt bra,det enda som gjorde filmen dålig var de otroligt overkliga
scenerna där det blandades in fantasy.
Men sen när de scenerna var borta så blev filmen bra igen.

När filmen var slut så var det självklart mörkt ute och vi skulle göra oss iordning
för att bädda ner oss.
Eftersom både jag och N blev rädda av filmen så gick vi tillsammans till badrummet
och fixade iordning oss,sen fick N någon tokidè att springa före mig till sovrummet
(som han alltid får efter en skräckfilm).
Jag gick givetsvis efter och tyckes höra hur han bädda ner sig i sängen för att sen skrämma mig.
När jag väl gick runt hörnet till v-rummet så stod han på soffkanten och skrämde livet ur mig..
Det var bara en stor svart skugga som stod på armstödet.. så självklart blev jag så skraj att jag
väckte Casper :,(
Usch! Ogillar verkligen att bli skrämd efter en sån film..
Tro mig,Niklas ångrade sig ganska så mycket att han skrämde mig efter den filmen,så jag tror
inte han gör om det igen!




Idag har vi hunnit vara på öppnaförskolan en sväng,när C började visa tendenser på trötthet
så valde vi att röra oss hemmåt,men smarta jag (trodde jag) tyckte att han kunde ha somnat i bilen,
så jag valde en extrasväng att åka och sen för att tanka..men icke!!
Han somnade precis när vi svängde in på parkeringen.
Så här blev det ingen vila :/
Snart ska vi åka och lämna bilen till far min,sen förhoppningsvis så somnar han...!



Vad har ni gjort och vad ska ni göra senare.!?

Kraaaam
Kommentarer!
Postat av: Nina

ooo den där skulle ja aldrig klara av att se. fy. klarar inte skräckisar å bara bilden är hemsk :P

Kommenterat - 2011-05-24 / 09:36:03  | URL - http://deliciously.se/
Postat av: Elin

den där filmen ska jag se ikväll :D buhuu

Kommenterat - 2011-05-24 / 15:49:21  | URL - http://dollyblossom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: