Personligt

Ica Maxi & media markt

2011-05-21 / 09:09:54


Idag (som alla andra dagar) så är vi uppe med tuppen.
Casper valde att vakna strax efter klockan 05.00 :/
Det är inte okej att göra det i 1½ veckas tid,jag vill sova!
Tänk om han skulle överraska en vacker dag och sova ända till klockan 8-9?!
Underbart!!

Jaja,nog om sovtimmarna :)
Vi var som sagt uppe väldigt tidigt och bestämde att vi skjutsar pappa Niklas
till jobbet idag,eftersom vi ändå skulle till Ica Maxi och handla lite.
Så vi har nu lämnat av pappa på jobbet och vi har hunnit handla och nu sover
min älskling i minst en timme till skulle jag tippa på,för han är supertrött!

Sen när han vaknar så bär det av till media markt för att hämta en laddare som
killen på fotoavdelningen glömde att lägga ner :/
Efter en tur dit så drar vi vidare mot ankorna för att ge dem lite mat och bara
få njuta och umgås med min bästa Casper.
Sen vet jag faktist inte vad vi ska hitta på,någon som har ett bra förslag?

Vad ska alla ni underbara hitta på idag?
Kommentarer!
Postat av: fatima - Isayah's & Eliyah's mamma

Vi vaknade också vid fem snåret... men somnade om igen :) Tråkigt att glömma lägga in laddaren.. Men det kanske är skoj att åka dit igen och titta på annat :)

Kommenterat - 2011-05-21 / 13:24:17  | URL - http://www.thistakes.com
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

ja herregud vad tiden går fort, nästan lite föör fort tycker jga allt ;-)

Ja de ska bli mysigt med tvåårskalas! :-)



Fin blogg du har! :D



kramar

Kommenterat - 2011-05-21 / 18:16:40  | URL - http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: LENA ♥

Näe, inte jag heller! Knäpp måste han vara.. ;P haha. kram♥♥

Kommenterat - 2011-05-21 / 19:05:28  | URL - http://lenakarlsen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: