Personligt

??

2011-05-03 / 10:04:28

Vet inte alls vad jag ska ha som rubrik idag.
För jag har varit väldigt off på blogget ett tag har jag lagt märke till.
Det är så mycket som händer på sidan av att bloggen och internet inte
är prio ett just nu.
Skulle ha varit på Caspers ettårsfotografering idag,men vi får ställa in den
av diverse olika anledningar -Trist,då jag verkligen hade sett fram emot den :/
Men men,kanske kan vi få en tid rätt snabbt igen :)

Just nu sover lilleman,han har varit på ett ritkgit konstigt humör både igår och idag.
Antingen är han strålande glad eller så är allt fel och han har börjat att testa mitt
tålamod kan jag lova,men icke sa nicke.. här ger jag mig inte,inte ens för min lilla
underbara skatt.
Nix!
Kanske hör till den här åldern,who knows!?



Så vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer!
Postat av: i min lilla lilla värld

Tiden räcker inte alltid till tyvärr

Kommenterat - 2011-05-03 / 13:46:18  | URL - http://saratilling.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: