Personligt

Lolaloo

2011-03-09 / 16:33:05


Nu finns LolalooBabyproffsen i Västerås.
Babyproffsen är som första återförsäljare i Sverige glada att
presentera en produkt som vaggar både vagnen som sängen (tillsammans med gungtassar från BRIO).

Tycker denna produkt verkar superbra.!!
Kommentarer!
Postat av: Nina

japps, small bara till kan ja ju säga. så va ja tjåkkis :D¨ja bamba va super. kommer absolut att beställa därifrån igen!

Kommenterat - 2011-03-09 / 17:46:10  | URL - http://deliciously.se
Postat av: The Housewife

Jo det skulle väl va om vi sköt upp det till nästa helg. Men jag orkar inte vänta mer, jag vill ju fira min dotters 1 års dag snart lixom. Eddie föräldrar är inte ens här och min pappa går igenom en stor sorg så allt känns oavsett vad så konstigt.



Men men, ska försöka fokusera på måndagen istället, då kommer min familj över. Min lilla familj. Så kommer hans syskon över på lördagen.



Hoppas det går bättre för er med firandet än för oss.

Kommenterat - 2011-03-09 / 18:56:05  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: