Personligt

Didriksons regnset

2011-03-25 / 17:53:10
Köpte Didriksons regnset slaskeman till Casper idag.
Köpte självklart handskarna från Didrikson också.




Passade på att köpa jeans till Niklas och sen storhandlade vi på maxi i samma veva.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Oj,glömdesäga att vi även varit på öppnaförskolan (ovanligt :) hehe) idag och lekt så det
står härliga till.
Så idag har det varit en lång dag,från klockan 10.30till 16.30 var vi på äventyr och
gjorde allt detta :D
Vi är duktiga,snacka om att vi gjort det förr ..hehe

Ha en toppn dag.

Kanske blir lite off i morgon på bloggen,för min bästa vän Sandra ska gifta sig.
Annars hörs vi på söndag!

ha det toppen..

kraaaaaam
Kommentarer!
Postat av: Susann

Dickson är bra grejer.

Min yngsta har ett liknande fast rött.

Ha en underbar kväll

kram

Kommenterat - 2011-03-25 / 18:16:13  | URL - http://sannadiarie.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Vantarna är bra men regnstället (märket) är jag mindre imponerad av...tappar reflexer osv

Kommenterat - 2011-03-28 / 09:01:58  | URL - /http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

de är bra! testa deras "boardman set" sen, de bästa enligt mig! perfekt både vår och höst! -passar perfekt till de fodrade regnhandskarna på bilden också!

jätte skönt att slippa lager på lager, går så himla fort å komma ut -men ja, jag måste tänka lite mer så nu med tre ungar ;P haha



den gula klänningen är från h&m, förlåt att jag inte svarat inna men har inte hunnit svara på kommentarer förens nu :)

hoppas allt är bra med er! stor kram



Kommenterat - 2011-03-30 / 19:22:56  | URL - http://www.alltforforaldrar.se/theans
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: