Personligt

Charmtroll!

2011-03-19 / 15:59:20
Casper har legat sjuk i 4 dagar nu och på den stunden så har hans matvägran
kommit tillbaka :/
Självklart så vet jag om att när man är sjuk så har man inte direkt stor lust att
äta,men vi får inte ens i han välling :/
Det enda vi får i han är vatten,vilket är superbra.

Sen en annan sak,Casper sov för första gången HELA NATTEN :D *överlycklig*
han skrek varken efter mat eller napp :)
Snacka om att han måste ha varit trött..

Så nu när han har börjat friskna till så har han blivit superglad igen :D
Vår gamla Casper är tillbaka,så nu när jag skulle prova att ge han välling
så la han bara och skrattade (han åt aldrig vällingen,toltalvägrade) ..men
Vår Casper är åter igen det charmtroll han är :D



Nu sover han som en stock så jag ska passa på att svara på alla kommentarer
som jag har halkat efter med i.o.m. att jag har varit sjuk :/

Seeeee ya!!
Kommentarer!
Postat av: Nadja

Bara bra. =) Vad händer ikväll? =)

Kommenterat - 2011-03-19 / 18:22:29  | URL - http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vi ska se film och bara slappa. =) Wii är skoj. =) Vem vinner? =)

Kommenterat - 2011-03-19 / 20:07:21  | URL - http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

hihi men nää sötis där idag är det lördag;)Imån snart är det söndag då får vi se vad ödet bestämmer åt oss;) Nu är det fixat o fejat här hemma iaf, blir lugn över att ha fixat det innan..dagen för oss blir ju ganska oförutbestämd så att säga...09.00 befinner jag mig på Näl o håller tummarna;)Lova håll tummisarna för mig vännen...rart att ni följer oss på vår resa,känns underbart!

Kommenterat - 2011-03-19 / 21:10:36  | URL - http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan hoppsan...

Skönt att ni är på bättringsvägen iaf! Jag tkr så himla mkt om soppor, ärtsoppa, kycklingsoppa, korv m.m. gulasch också hehe, även om det egentligen är som en gryta!

Vad gör ni idag? Tat lugnt o kurerar er?

Kommenterat - 2011-03-20 / 09:58:20  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: