Personligt

Cervera & H&M

2011-03-30 / 16:26:24
Idag har vi hunnit med att leka på morgonen,sen tog vi bussen
till öppnaförskolan och lekte lite där,sen gick vi ner på stan (passade
på nu när det var så fint väder ute).
Väl nere letade jag efter ett par supersnygga leggins som jag sett en tjej
ha på sig.
Vågade inte gå fram å fråga vart hon köpt dem,så det blev till att leta.
Men att leta och shoppa när man har en liten Casper me sig är inte lätt,
han var både trött och ville gå,så det blev vagnen med en ritkgit trött Casper.
Efter lite letande så köpte jag ett par andra snygga eftersom hon hade säkert
köpt dem på internet,så det blev ett par andra supersnygga leggins och även tights.
Självklart blev det att fylla på garderoben med nya underkläder också.
Väl inne i omklädningsrummet så insåg jag hur smal jag är :(
Känndes jättejobbigt.
Jag vet inte om jag kommer våga gå i bikini i sommar :'(

Men men,köpte även nya köks tillbehör på Cervera.
Det blev en gul gryt sked,en ny spritspåse till mina bakverk,en ballongvisp i
blå silikon och självklart en pensel i blå silikon :D


Vad har ni haft för er idag?


Glöm ej att rösta!!
Kommentarer!
Postat av: Katja

Godmorgon :O) Fast nu har vi egentligen passerat tolv veckor i och med att vi gjort ultraljudet :O) Ja, du kan läsa i inlägget... :O)

Det känns bra, även om vi nu inte kommer vara intima på det sättet dom närmsta veckorna :O) Tror man kan få välja lite ibland.. o ja...

Har du gått ner i vikt, eller alltid vart smal? Massa kramar!

Kommenterat - 2011-03-31 / 09:53:27  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Anna

Ne eller hur! :D

Kommenterat - 2011-03-31 / 15:39:43  | URL - http://annnabostrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: