Personligt

Samsung galaxy S II

2011-06-07 / 19:50:46
Yeeees!!!
Idag har min efterlängtade mobil äntligen landat där den hör hemma -I min hand :D



Försöker förstå mig på alla nya saker och knappar på mobilen,men fasiken vad snygg den är ..
Tror jag är kär på nytt igen <3 hihi
Kommentarer!
Postat av: Katja

Hejsan :O) Skulle nästa också vilja ha den mobilen, men har föregångaren sen förra året så det är lite tidigt att byta mobil ^^

Allt väl annars? Har ni några planer inför helgen?

Kommenterat - 2011-06-10 / 12:58:07  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Maria

åh ja önska att min tele kunde funka som jag fick hem i dag men ne inte då så ja måste skicka tillbaka min ja:(



sv ang håret så en kompis till mej ha precis utbilda sig till frissa och hon säger att de komma slita jätte mycke på mitt hår och att de kan bli jätte svårt att få de bra.

Kommenterat - 2011-06-16 / 22:08:04  | URL - http://mariaenliten.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: