Personligt

Underbart väder

2011-07-23 / 17:10:11





Idag var det egentligen som gjort för regn,men det enda regnet vi såg var vid 6tiden imorse då det verkligen öste ner. Men sen har det varit underbart och varmt ute och är det fortfarande. Vi bestämde oss för att gå till affären men hamnade i lekparken,ovanligt ;) hehe. Det finns inget bättre än sol när man är föräldraledig med ett yrväder som C. För då är man ute nästan hela tiden,sen skolas ju C in snart och jag vill njuta varje sekund av han. Usch,jag är skraj för att skola in han,jag är nästan livrädd att jag kommer få panik av att lämna han på förskolan. Därför tror jag att det blir säkrast att jag skolar in han så jag ser vad de gör om dagarna och så ser jag vilka han umgås med och därmed förstår att det kommer gå suveränt bra att lämna han ett par timmar om dagen <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: