Personligt

Startmotorfix

2011-07-29 / 12:13:04


Förlåt för sen uppdatering,men jag har faktist en riktigt bar anledning. För det första så har jag sovit som en påse nötter inatt. Casper vaknade redan klockan 04.00 och var ledsen,hade väl drömt något. Så han fick sova med mig,men inte sov vi speciellt bra då han vaknade upp igen och grät,så jag fick hålla om han och ha han nära hela natten/morgonen innan han ville gå upp ordentligt runt 07.00. Sen var det dax att leta efter en startmotor till bilen. Pappa åker nämligen och ska jobba utomlands och under den perioden ska vi låna hans bil. Men just denna del på bilen måste fixas för att vi ska kunna ha den. Så vi körde och hittade till slut en. Så nu inväntas Dennis för att få hjälp med att montera dit den. Sen är det bara att tuta och köra. Min bästa Sandra ville åka till tuna park idag,men jag får ställa in det eftersom hjälpen kommer strax efter 16.00 och Casper ska nu sova,så det blir inge sånt för mig idag skulle jag tro.. blir ganska tajt om vi skulle åka nu?! Tror jag. Men imorgon (om det är fint väder) så åker vi till e-tuna zoo och kika på djuren.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: