Personligt

Sorry gott folk

2011-07-08 / 09:39:48
Jag har i två dagar försökt att svara på era kommentarer.
Så jag har absolut inte glömt bort er,utan det går bara inte att svara :/
Jag kommer knappt in på era bloggsidor och OM jag kommer in och vill kommentera/svara
så kommer aldrig kommentator rutan upp..
Mne jag kämpar på och tar er i den ordningen som datorn vill visa kommentator rutan.



Idag ska jag träffa underbara och gravida Sandra.
Hon är min allra bästa vän sedan 10år tillbaka och vi finns där för varandra i vått och torrt.
Älskar henne trots att vi inte kan ses så ofta som vi i själva verket vill.
Men nu har hon semester och då ska vi allt se till att ses oftare.
Så idag ska jag försöka få med henne till IKEA för jag vill handla en byrå till hallen.
 Hoppas hon är med på det!

Vad ska ni underbara hitta på idag?
Kommentarer!
Postat av: Amanda

Hm.. konstigt. Försök att kommentera igen. Det måste ju gå :)

Kommenterat - 2011-07-08 / 10:06:40  | URL - http://vimmelhimmel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: