Personligt

Solstrålen

2011-07-29 / 19:31:34



Finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar denna grabb. Oavsett vilken tid han har väkt mig och oavsett vilket humör han är på så är han alltid lika underbar <3 Tänk att ett barn kan ge en så mycket kärlek som du Casper. Barn är underbara och oersättliga.

Jag har precis fått bilen lagad,så nu är det bara att tuta och köra. Tänkte att antingen blir det IKEA med syster,eller så kanske hon har lust att hänga med ut till e-tuna zoo imorgon. Kikade nyss på vädret och det skulle bli 34-35 grader och sol med tunna moln...så inget regn här inte :D Looovely!

Kommentarer!
Postat av: mrsjanuary

Det känns som om man skulle ha tillbringat sommaren i mammas o pappas lgh i Köping i sommar eftersom vädret där verkar ha varit bättre. Här bara regnar det:(

Jag och K satt och pratade igår att det är nästan lite skrämmande att man kan älska en liten person så mycket som man gör.

Han är söt lilla Casper!

Kommenterat - 2011-07-30 / 12:50:21  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: