Personligt

Om en vecka skolas guldklimpen in!

2011-07-31 / 11:42:17

Zoot lockar väldigt mycket idag,men så insåg jag att vi hade väldigt mycket tvätt här hemma. Den måste ju faktist göras...så det blir en tvätt och städdag idag,men när C vaknar efter sin middagslur så ska vi nog bege oss antingen till maxi eller ikea med min syster som behövde saker hemhandlat. Mannen i huset drog precis iväg ut till skogen för att göra ännu ett tappert försökt till att hitta svampen som vi såå gärna vill ha hem,nämligen katarellen. Håller tummarna att han kommer hem med en hel kasse full med gosaker. Nu i skrivande stund så slog det mig att Casper skolas in om en vecka :/ .. en vecka?! Vart tog tiden vägen?! Jag är nog den som kommer att ha separationsångest till max! Därför tror jag att det är bäst om jag sköter inskolningen eftersom det är jag som varit hemma med han och jag som kommer tycka det är så svårt att lämna iväg han. För är jag där och ser allt de gör,hur bra han anpassar sig och om jag får prata med fröknarna så kommer jag känna mig mycket lugnare. Så det är bäst att jag sköter detta... eller vad tror ni?

Kommentarer!
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Med oj, det är ju typ super snart. Usch vad läskigt, men det kommer säkert gå super bra. :)

Kommenterat - 2011-07-31 / 12:25:07  | URL - http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: