Personligt

Jaha..

2011-07-18 / 09:31:45
Jag kan tydligen inte få några bilder ifrån kameran :/
Knasigt...
Ville ju visa er alla underbara bilder jag tog på C igår när vi var ut i skogen.
Ska kika igenom det där igen,för det är klart att det ska gå att föra över bilderna
ifrån kameran(mobilen) till datorn.
Men den säger att det inte finns några bilder i kameran,men hallåå... det finns 58st
sist jag kikade och det var för 2 sek sedan.

Tur att man kan mobilblogga annars blir det inte mycket bloggande hemmifrån för min
del för vi är nästan jämt ute och far eller hittar på något.
Som idag ex. då ska jag ner till skolan och låna en bok och köpa ett häfte.
Sen skulle jag vilja ut till IKEA och köpa en supersnygg taklampa som jag såg där häromdagen.
Efter det skulle jag vilja gå till busborgen med C så han får leka av sig då vädret ute
inte direkt är så kul för mig som inte har varken stövlar eller regnkläder,men det ska
inhandlas,det lovar jag.



Vad har ni för er idag?

Lovar att svara på alla kommentarer under den närmsta timmen ..see ya!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

haha jaa men precis men det ser ju inte så fint ut :( men ojämn bränna..

Kommenterat - 2011-07-18 / 11:07:28  | URL - http://natalies.se
Postat av: julia

Nej det va verkligen en härlig resa!:D

Kommenterat - 2011-07-18 / 11:45:46  | URL - http://photojulia.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: