Personligt

Dagens shopping

2011-07-27 / 18:43:13


Unnade faktist mig en shoppingrunda idag,vilket gjorde gott i själen. Vi mötte först upp mamma och syster i citylekparken och där var vi i nästan två timmar. Efter det bar det av för shopping. Det blev lite gosaker. Passade på att köpa frozzypack som jag tidigare rekommenderade. Sen köptes det t-shirtar till lilleman som kommer att behövas då förskolan börjar. Självklart blev det även en kofta till mig och lite annat som jag sedan länge suktat efter :D Så nu är jag shoppingklar för denna månad. Casper sover gott i sängen och jag passar på att blogga och läsa lite bloggar innan mannen i mitt liv slutar för dagen. Imorgon är det hans lediga dag och jag hoppas det blir fint väder så vi kan åka och bada eller ha picknik nånstans där det bara är vi <3 .. Vore underbart! Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: