Personligt

Sittsäck/saccosäck

2011-02-04 / 08:17:42
Idag blir det till att köpa en sittsäck från MIO :D
Har sucktat efter en länge och har kikat runt,men inte hittat
någon som jag verkligen vill ha, dvs ända tills jag kikade
MIO:s hemsida igår!
Deras säck är på 220 liter och finns i många färger för endast 695kr
Det är faktist som hittat.
Snacka om att Casper kommer älska den,sen självklart Niklas också.
Men den är till C eftersom han älskar att rulla runt och gosa i täcken,
så då tänkte jag att det var smidigast att köpa en sittsäck som får vara
i hans rum och i v-rummet när vi är där :D

Niklas kommer självklart använda den då C inte gör det :D
Mina små gossar <3
Älskar dem!

Ska träffa Sofie (syster) och åka runt och göra Västerås osäkert :P hehe
Hon behöver en tv och en säng,jag behöver en sittsäck.
Så det blir till att låna pappas bil och köra runt.



Vad ska ni hitta på idag?
Kommentarer!
Postat av: Lina

Ett litet bikinitips.Titta på ellos. Där hittade jag dom jag hade på bloggen, tre av dom fyra på bilden är sånna som man kan ta av axelbanden på. Dom hade rätt mycket där och inte så dyra :)



Lycka till med sackosäcksshoppingen idag :)

Kommenterat - 2011-02-04 / 14:21:59  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Näää hon är ju lite speciell den kvinnan,hehe. Men här fick hon mig att ändra uppfattning helt, diggar henne i filmen iaf!Sedan helhetsbilden av henne är la sådär,hehe..

Åh finns ju så mkt kurser på distans att välja bland men skall läsa ngt kul & som tilltalar mitt intresse, blir lite lättare då;)

Kommenterat - 2011-02-04 / 18:12:04  | URL - http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Wilda har en rosa barbapapa sacco. Den är såååå söt.

Kommenterat - 2011-02-05 / 08:51:17  | URL - http://saratilling.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: