Personligt

Kärlek

2011-02-05 / 18:27:58
Den bästa kärleken man kan få är av sitt barn.
Jag älskar han mest av allt.
Ta vad ni vill,men rör inte min son!

Oavsett om han håller mig vaken 24/7 så är han ändå
det bästa man kan få.
Oavsett om han är sur och grinig och inte alls vill någonting,
så är han underbar.
Jag har fångat flera av dessa miner och stunder med kameran
och jag ler åt korten varenda gång som ja kikar igenom dem :D

Sen att se Niklas leka med Casper är underbart.
Jag blir så varm inombords att jag inte kan sätta fingret på hur det
känns,men det är en underbar känsla!


Sur men ack så söt <3


Ganska trött va?! :D


Helt underbar <3 <3


Hoppas ni har en toppen dag!

Casper har lekt för fulla muggar med den nya sittsäcken :D
Så den kommer att komma väl till användning!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: