Personligt

Underbar tid på stranden

2011-08-03 / 16:55:45


Vi har precis äntrat dörren och hallen in till vår enkla boning. Jag har packat upp alla saker och all mat vi hade med oss. Vi har nämligen tillbringat lunchen och eftermiddan på stranden tillsammans med Thèa och hennes familj,samt Anna och hennes familj. Caspe hade inte sovit lunch. Så han var igång ända tills vi satte oss i bilen klockan 16.20. Sen dess har han sovit,och sover än,jag har försökt att få liv i han,men han är total däckad,så då får han sova för natten då. Inget att göraåt. Bara ställa in sig på en väldigt tidig morgon imorrn.

Jag är hungrig om en gam,så just nu står laxen i ugnen och riset på kok.. blir ungskokt lax med risoch smögensås .. mummmmssssss!!!¨

Vad har alla ni underbaringar hittat på idag?

Kommentarer!
Postat av: The Housewife

Jag använder Photoscape

Kommenterat - 2011-08-03 / 21:01:50  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: