Personligt

Sjuk!

2011-08-10 / 20:55:04

Feber -check!

Ont i kroppen -check!

Huvudvärk -check!

Detta innebär medandra ord att jag ligger sjuk här hemma. Därav väldigt dålig uppdatering under dagen. Det började med en väldigt orolig natt och så vaknade jag upp icke utvilad och trött i kroppen tillsammans med huvudvärk. Men jag trotsade detta och begav migmot Caspers inskolning ändå. När vi hade kommit därifrån så small det bara till och jag blev sängliggandes. Jag håller tummarna på att jag kommer orka gå på hans inskolning imorgon,för jag har ingen annan som kan ta den imorgon annars. Det är en lång historia till att hans pappa inte kan och den behåller jag för mig själv just nu.

Så nu har man legat under täcket i 3 timmar och huttrat. Så jag passar på att skriva lite då jag är varm i kroppen. Passar även på att dricka en liter saft och två morotssmörgåsar med ost och smör.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: