Personligt

Invigning i nya sängen

2011-08-02 / 21:44:36



Casper invigde den nya sängen för tre timmar sedan. Jag kan säga att han sover som en gud där inne. Man ser att han inte behöver vika sig så som han har behövt göra tidigare. Nu sover han utsträckt och njuter av att han har en stor säng att vända sig i. And he loves it! Nästan så man vill krypa ner hos han och hålla om han hela natten och bara njuta.

Tänk....det är bara ett få dagar kvar tills jag skolar in han,dvs på måndag :/ Jag börjar bli smått nervös kan jag lova. Men jag tror nog att det ska gå bra,men mina mammanerver är inte att leka med nu. Kan någon ge mig en hjälpande hand.

Mannen i huset har inte kommit hem,det känns nu som om jag inte orkar vara vaken lnge till. Kanske ska man lägga sig ner i soffan och bli väckt utan N när han komme hem istället... tror det lir så..

Natti natti!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: