Personligt

Thailand

2011-04-16 / 08:11:06


Min bästa bästa vän Sandra har precis kommit hem efter två
veckors semester i Thailand.
Jag har alltid varit anti Thailand enbart för att "alla" åker dit eller
redan har varit där.
Men de senaste 2 åren har jag börjat fått upp ögonen där det landet.
Det ser verkligen otroligt vackert ut och dit vill jag åka.
Undra om man ska satsa på att åka i vinter.
Vore underbart att åka bort med mina två grabbar som jag älskar mest
i den här världen.

Vart skulle ni vilja resa?
Kommentarer!
Postat av: annso

Klart ni ska åka dit!!! älskar verkligen d landet med så oerhört vacker natur!! ni gör fel i att INTE åka, för ni kommer verkligen uppleva något fint där ihop =) Tro mig! =) hihihi kram

Kommenterat - 2011-04-16 / 09:30:08
Postat av: Susann

samma sak här, har varit anti, men när man ser kort från resor folk har vart på så kanske, men bara kanske man skulle åka en sväng ;)

kram kram

Kommenterat - 2011-04-16 / 13:00:29  | URL - http://sannadiarie.wordpress.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: