Personligt

IKEA & Citygross

2011-04-13 / 18:18:51
Vi beslöt oss för att ta en tur till IKEA.
Flera av vännerna hade varnat oss av att jag tar mig vatten över huvudet
när jag tänker tanken att åka dit en premiäröppning.
Men,HA!! Där fick ni :D nä,då..men dte var faktist knappt folk där ens,behövde inte trängas
mer än vanligt på IKEA och i kassan var det knappt kö.
Så ni hade gott och väl kunnat ha åkt ut dit idag.


Casper är så stolt över sin allra första ballong.




Provsitter och känner sig som "hemma" :D


Åh,fanns det ett litet lekrum i restaurangen också ..Nice!

Sen begav vi oss in till Citygross och köpte så jag kunde göra
ugnspankaka till älsklingen när han slutar för dagen <3

Ska även nämnas att min syster Sofie var med oss och gjorde oss
sällskap,det var riktigt kul.

Casper toksomnade på bussen,så han sover nu sedan  en timma tillbaka.

Vad har ni haft för er idag?
Kommentarer!
Postat av: anna

ne precis :)

Kommenterat - 2011-04-13 / 18:31:29  | URL - http://annnabostrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: