Personligt

Familjeläkaren

2011-04-01 / 07:42:39

Hej alla glada!
Idag känns det väl sådär,men jag lever iallafall.
Har hänt mycket här hemma så jag mår inte så jättebra just nu.
Men det ska ju inte ni bli lidande för så jag slänger in ett inlägg och hoppas
att dagen slutar bättre än den började.

Casper sov hela natten,jag gav han nattvälling vid 20.00 och sen åt han inget senare mål.
Visst vaknade han två gånger under natten för att han kommit på att han sovit
utan napp i flera timmar ;)
Hehe,men två gånger det kan jag ta.

Så jag vaknade redan vid 4.30 och var pigg,är ju van att vakna tidigt..men så kom jag på
att jag lika gärna kan passa på att sova :D
Så Casper vaknade klockan 6.00 och la kvar i sängen och pratade och lekte lite med sina
gosedjur han har i sängen och klockan 7.00 ville han komma upp.
Glad och pigg som en lärka var han <3
Provade att ge han välling nu på morgonen,det gick väl sådär,han åt lite grann.

Idag ska jag till familjeläkaren,för jag har nå konstigt,ungefär som eksem runt ögonen.
Det började för någon vecka sedan med att jag hade fått ett "streck" diagonalt under ögat
som sved så fort jag rörde på det.
Jag smörjde in det morgon och kväll.
Nu de senaste dagarna har det blivit helt knallrött runt högra ögat,nästan svullet sen kliar
det och svider om vartannat.
På vänstra ögat ser det nästan ut som detsamma,men inte lika rött och svullet.
Så jag vågar ju inte ens gå ut :(
Men till familjeläkaren måste jag :D

Lyssna på denna låt undertiden och njuut!




Ha en bra morgon! :D
Kommentarer!
Postat av: The Housewife

Vad är det som händer hos er gumman!? =(

Det låter inte alls bra, alla era sjukdomar och grejer, hoppas verkligen att det går över snart. Så ni får må bra och njuta av våren och sommaren som kommer snart (hoppas jag).



Hoppas det bara är fysiskt du mått dåligt och inte psykiskt oxå. =(

Kram

Kommenterat - 2011-04-01 / 09:56:49  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: