Personligt

Adidas & Converse kopior

2011-04-20 / 17:10:39
Tjenixen alla glada och underbara!
Har precis kommit hem efter att ha träffat syster på stan.
Det blev mat på spicy hot sedan gick vi till stadium för att köpa
skor till både mig och Casper,vilket det självklart blev.


Adidas åt grabben strl 21


Lila Converse kopir åt mig :D

Men innan det bar av mot stan var alla tre ute och spelade lite boll..







Nu har jag en övertrött Casper här hemma så jag ska väl bada han sedan byta om
till pjamas sen ska han nog sova för natten skulle jag tro..

Seee ya!

Kommentarer!
Postat av: The Housewife

Åh fina skor.



Ja jag hoppas vi kan komma och vi satsar på det, Men väntar svar från min bror som fyller år samma datum. Vill veta om han ska fira lördag eller söndag. För att veta om vi kan komma eller inte. Har glömt att fråga han igen så jag återkommer så snart jag vet.



Vore jätte skoj att ses!!

Kram

Kommenterat - 2011-04-20 / 19:26:24  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: