Personligt

Sunday!

2010-10-31 / 16:58:41

Idag sov Casper rätt illa :/
Men jag fick han att somna om ett par timmar till sen.
Skööönt,för det behövdes.
Kom nämligen hem klockan 00.00 och gosade med älsklingen fram till kockan 02.00
sen var det dax att sova- Trodde jag :/...Då tyckte Casper att det var dax att vara vaken.
Så...det blev till att vara uppe 1 timma,sen var det till och från ett tag.

Hmm....

Senare på dagen tog jag med Casper ut på en promenad och bara var!
Älskar min son mest av allt i denna värld.
Tänkte faktist överraska Niklas med en sak igår,men det bidde inte av.
Får ta en ny chans i veckan :D
Han ska nämligen vara hemma med Casper,pappa ledig med andra ord ..!!
Yey!..ska bli kul att få se mina älsklingar tillsammans en hel vecka.
Så nånting skoj ska vi nog hitta på!

Nä,nu ska vi mysa och leka lite innan det är dax att försöka få Casper i säng för
sen ska vi mysa framför en film jag hyrde idag.



Ha en toppen kväll!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: