Personligt

Snart så...

2010-10-08 / 19:16:24
Minns ni de där människorna som skrev anonyma kommentarer
på min blogg,ni vet fegisarna.
Jag och Niklas och självklart hans familj är VÄLDIGT säkra på vilka det är.
De läser nog min blogg än idag,men de kommenterar inte lika flitigt.
Kan det bero på att dem nånstans har avslöjat sig själva och sagt för
mycket information?
Jag kan iallafall säga att dessa människor gillar (är besatt av) Twitter,kallar sig för Traxen på de flesta sidor.
Sen är även denna bulle en stoooor hit bland en av dem:



Även dessa två har i kommentarerna avslöjat sig själva genom att dra upp saker som vi
pratade om exakt en veckan innan det började ramla in "hotelser" på bloggen.
Men så snart jag har mer bevis så är det bara en anmälan som saknas.

Den andra personen är inte lika aktiv på nätet vekar det som,för det står inte lika mycket om
just det namnet,men det lilla jag vet är att människan är :


(Du vet vad detta är..eller hur)

Så när jag ser er nästa gång så ska jag säga både det ena och det andra till er.


Förlåt för ett trist inlägg,men när någon vill ha bort min son ur Niklas liv.
Och vill sära på mig och min man,då ger jag mig inte förens de personerna
är avslöjade och sitter och skäms i ett hörn där pepparn växer.:!!
Kommentarer!
Postat av: Nina

men usch va olustigt. speciellt om ni vet vilka dem är med =(

Kommenterat - 2010-10-08 / 22:23:24  | URL - http://deliciously.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Men gud vad är det för folk?

Kommenterat - 2010-10-09 / 20:47:09  | URL - http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Miia

vad e det för människor, har dom varit dina "kompisar" eller din mans,,?? Va fjantigt av vuxna människor o hålla på. Dom ska ju skämmas att dom inte själva har ett liv att ta hand om... men men dom e väl avundsjuka på dej angelica du har nått dom inte har!:) Kram på dig!!

Kommenterat - 2010-10-10 / 11:53:23
Postat av: Christian Törnkvist

OM NI LÄSER DET HÄR ERA JÄVLA IDIOTER SÅ VILL JAG BARA SÄGAA TILL ER ERA FEGA AS ATT NI HAR GÅTT RIKTIGT FÖR LÅNGT MED DET HÄR OCH OM DET KOMMER UPP NÅNTING MER FRÅN ER SIDA HÄR ELLER NÅNTING PÅ TELEFON UTÖVER DET SOM NI ÄR BERÄTTIGADE TILL SÅ KOMMER DET HÄR BLI EN DJÄVLIGT JOBBIG BIT FÖR ER ATT TA HAND OM.. MVH EN SKYDDANDE KRAFT..

Kommenterat - 2010-10-11 / 12:03:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: