Personligt

Slappdag!

2010-10-08 / 12:04:00
Tjenixen.
Idag blir det en sån där slappdag.
Men vi ska självklart ut och gå.
Kanske tar vi oss till porträttstudion och
hämtar ut bilderna vi tagit,eller så går vi ett
varv runt området.
Dte jag vet att jag måste göra är att köpa mat
till Casper.

Jag är riktigt trött idag. Dels för att jag blev sååå
trött efter timmarna på stan igår och sen för att
Casper sov som en kratta inatt också :/
Börjar tröttna på att han inte sover hela nätter längre.
Vore mer än tacksam om han kunde återgå till att sova på nätterna.
För nu ligger man på helspänn för att man vet att han snart vaknar
och ska vara vaken ett par timmar varje natt.
Så nånstans känns det ens meningslöst att somna in.
För man blir ju bara mer trött på det viset.

Nu ska jag sätta mig och läsa ur boken vi har som kurs nu.
Riktigt intressant bok :D
Läser mer än vad jag egentligen ska göra,men det skadar inte att
veta lite mer än vad läraren har sagt :)

Ha en toppen dag gott folk!
Skriver igen om det finns något som hänt,annars hoppas jag att jag
ligger däckade här hemma om nån timma :D

Seeee ya!
Kommentarer!
Postat av: Jonathan

Hej, 

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på familjeresor till Polen.



Gå gärna in på http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/specialerbjudanden/familjepaket_med_hytt_och_bil och läs om familjepaketet för 2010. 



Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en

kryssning till Polen: facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts





Hälsningar,



Jonathan, 
Unity Line

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: