Personligt

Canvas tavla

2010-10-22 / 16:08:53

Tänkte passa på å skriva lite här medan Casper sover.
Vi har haft en rolig och fartfylld dag idag :D
Den började med att pappa lekte med Casper i morse,så underbart
att se de två ihop.
Casper tyr sig verkligen till Niklas när han är hemma,men det är fortfarande
mamma som är favoriten,vilket jag gillar- Så klart!
Sen efter det att pappa åkt iväg till jobbet så kikade vi lite på tv och mös.
Klädde på oss kläder och tog bussen ner på stan.
Hade nämligen bestämt att Casper skulle få en ny mössa.
Den tunnare mössan han haft från PO.P (polarn o pyret) började bli
lite för tunn för det här kalla vädret,så då begav vi oss til PO.P och
köpte en tjockare mössa som han förhoppningsvis kan ha ett tag frammåt :D
Såå söt han blev,min lilla kille!

Sen fick ju såklart jag för mig att köpa lite kläder,så vi gick till Monki och köpte
två tunikor som man kan ha tillsammans med leggins och stövlar..
Skiiiit snygga kläder.

Väl hemma hade det kommit ett brev från Önskefoto.se.
Jag hade nämligen beställt en canvas tavla i 50*70cm på ett underbart kort
som jag tog på Casper för ungefär 1 månad sedan.
Så den ska antingen pryda vårt sovrum,eller så ska den vara i hans rum.
Ska kika efter vart den passar.
För väggen som jag vill ha den på i vårt sovrum är bärande,alltså stenhård att spika i.
Så Niklas kanske får ta tag i det där i morgon om jag bestämmer mig för att den ska vara där inne.


Den här bilden är i förstoring här hemma.


Så nu ska jag slappa och vila lite tills det att Casper väljer att vakna,för då
är det full rulle igen :D



Älskar er Niklas & Casper <3

Vasd har ni haft för er?

Kommentarer!
Postat av: Amanda

Vilken underbar bild ni har förstorat! :)

Vi vann en tävling där priset var en canvastavla för ett tag sen. Vi valde då också en bild på Ludwig och jag är så himla nöjd. Den är så fin! ^^



Ja, visst var filmen bra. ;)

Mycket bättre än jag trodde den skulle vara faktiskt.



Vi bor i Östergötland. Lilla Motala närmare bestämt. :P

Kommenterat - 2010-10-22 / 16:43:09  | URL - http://creyla.blogg.se/
Postat av: Daria

gud så söt, vilken gulleplutt! :)



ja, alltså en kommentar gör så himla mycket! :)

Kommenterat - 2010-10-22 / 16:56:07  | URL - http://dariaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej ingen speciell så :) finns många bara :)



oh om du vill ha en canvastavla, bör du passa på och tävla om och vinna en sådan hos mig :)

Kommenterat - 2010-10-22 / 16:56:57  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

jäkla skitdator, internet har inte funkar här på HELA dagen..!

jag har klättrat på väggarna nästintill. blogga bör man, annars tokar sönder, man..



skickar min mail här nu så det blir nåt rätt. :P

Kommenterat - 2010-10-22 / 22:55:16  | URL - http://donkens.blogg.se/
Postat av: Elin

Sytt till halloween =) Va ska du göra veckan efter denna som kommer? Jag tänkte försöka göra ett nytt försök att bjuda hem er tjejer på en mysig fika hos mig =)

Kommenterat - 2010-10-24 / 17:21:32  | URL - http://dollyblossom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: