Personligt

Tragiskt

2010-11-05 / 07:12:39
Tycker det är tragiskt när exen inte vill glömma och gå vidare,utan de ska
ältas i samma gamla spår.
Det ska jagas hit och dit,hitta på anledningar till att ses och höras av.
Detta sker även fast exet har en "ny" i sitt liv.
När man väljer att gå ifrån varandra så har man gjort ett val för livet.
Vissa hittar tillbaka och vissa gör det inte.
De som hittar tillbaka vill fortfarande ha varandra,med de paren som väljer att
fortfarande gå skilda vägar vill inte ha varandra,för det finns inga känslor alls
som är något som kallas tycka om eller älska.
Varför kan inte exet bara förstå det.
Jag tycker det är enkelt.

Jag har själv gått ur ett långt förhållande innan jag träffade Niklas,jag har
glömt han och gått vidare.
Jag kommer knappt ihåg att jag varit tillsammans med han.
Men så är det.
För idag vet jag hur kärlek ska upplevas och inte så som jag trodde det var.
Niklas känner samma sak.

Men mitt ex har gått vidare efter många om och men det första halvåret isär.
Han ex hänger fortfarande kvar,efter över 2½ år isär.
Förstår inte alls när denna kvinna (som för övrigt är 6år äldre än jag) ska
inse att han bara vill glömma henne.

Nä,hon gör bort sig totalt istället.
Ringer,messar & söker upp...
Att man inte skäms :/
Fattar det inte!!!

Aja,nu har jag fått prata av mig.
Men ni ska veta att allt detta som sker för mig och Niklas bara varandra närmare för vi inser
vilka idioter till ex vi hade och funderar väldigt ofta på varför inte det blev vi får 10 år sedan.
DET hade varit helt underbart...


Snart ska jag ta en tur till bibblan med Casper och hämta ut en bok jag har reserverat.
Jag läser nu nämligen hälsopedagogik och har ungefär 3 uppgifter kvar att lämna in :D
Sen är jag klar med den kursen.. *jippi*!!!

Vår lilla solstråle har ett bra morgon humör och vill mysa mycket och ofta <3
Men han vaknar så attans tidigt bara :/
Det gillas inte alls lika mycket!
Hehe.



Vad har ni för er så här på morgonkvisten?

Kommentarer!
Postat av: Anna

Man måste kunna komma över saker!

Söt bild!



sv: men så gulligt ;) Det är nåt med barn och kameror.

Kommenterat - 2010-11-05 / 10:56:16  | URL - http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Syndf att inte ex ger upp och går vidare, synd att hon stör honom/er. Han borde nog säga till på skarpen, tyvärr det ända som gäller.

Kommenterat - 2010-11-05 / 12:11:30  | URL - http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nina

finns ju alltid idioter tyvärr :(



sån söt bild! mys!

Kommenterat - 2010-11-05 / 21:23:13  | URL - http://deliciously.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

men vafaan, ni har ju barn med, då är det väl ännu mer tecken på att ni inte vill ha exen springandes runt er?

vissa fattar bara inte hur man beter sig, visst är det så.

men man blir ju bara än mer påmind om varför man INTE är tsm med den människan längre, haha.. ;)



somliga bör skaffa sig egna liv. verkar ju som att hennes nya kille inte har hela hennes hjärta, alltså. :/ tragiska människa.

pöss

Kommenterat - 2010-11-06 / 01:47:39  | URL - http://donkens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: