Personligt

Snöoväder

2010-11-09 / 18:05:26
Snacka om att det är kaos ute :/
Det är verkligen mysigt med snön,dels för att det är
Caspers första vinter,eller nja,egentligen andra men första
gången han ser den,förra året var han en bulle i ugnen <3
Sen är den mysig för då får man verkligen krama om
sin käresta då de verkligen är så där kyligt och kallt inne..
Att bara mysa är underbart!
Jag,Casper och Niklas <3 UNDERBART!!
Kan man vara mer kär?!

Skulle ha varit hemma hos Sandra & Johan just nu,men snön tillät inte det.
Vi tog oss halvvägs men Casper fick all snö på sig,eftersom det blåser storm ute
och snön är decimeter hög :/






Inge kul väder att traska runt i,så Sandra... vi kommer nog i morgon.

Men just ja... Vi ska ju träffa mammorna & kidsen från föräldragruppen
i morgon,men jag kan ju alltid komma efter det :D
Hehe..alltid kul att ha mycket att göra.
Speciellt de dagar jag vet att Niklas inte har tid på samma sätt.
Han tycker inte det är lika kul som jag att träffa föräldragruppen.
Visst och självklart har han förljt med varenda gång under tiden
vi väntade Casper.
Men efter det har det bara varit vi mammor med barn som träffas
kontinuerligt :D
Det är verkligen jättekul!


Lyssnar på musik med pappa <3

Hoppas ni har haft en bra dag!

See ya!
Kommentarer!
Postat av: Johanna

oj vad alla verkar fått massa snö idag. Bara skåne som aldrig får något :(



Tack söta du, känner själv han är inte värd mig, speciellt inte efter igår.

Kommenterat - 2010-11-09 / 19:10:41  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: