Personligt

Inaktiv!!

2010-11-26 / 09:33:22

Iknoooooow,jag har varit super dålig på att skriva av mig här inne.
Men jag har så mycket att göra nu.
Vi planerar julafton,vart och när vi ska vara på plats.
Det är julklappar som inhandlas, skolan tar enormt mycket tid och Casper är
inne i en grinig/trött/envis period just nu!
Men jag ska försöka att skriva lite oftare än jag redan gjort!
Jag är knappt inne på internet längre,utan det enda jag gör på datorn är skolarbeten
och julklappskoll!

Igår köpte älsklingen en ny mobil till mig :D
Casper hade dränkt min andra i lite saliv ;) Mysigt!
Så skärmen slocknade på den,men jag fick tips av Anso att man kan

lägga den i ugnen på låg värme så fungerar den. Sagt och gjort...den fungerade

men det syntes fortfarande tecken efter fukten :/

Men vilken tur man har då,att Niklas köpte en ny :D


Idag ska vi ner på stan och kika efter t-shirtar till Casper. Han behöver verkligen nya.

Sen ska jag försöka få in en dejt med Sandra :D

Måste höra på lite gossip..hehe!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: