Personligt

Busborgen

2010-11-22 / 18:27:28
Jag & Casper börjar verkligen bli stammisar inne på Busborgen.
Vi är nog där minst 2 gånger i veckan och leker och har oss.
Vi gick även dit idag i hopp om att bollhavet skulle passa lika bra
denna gång som alla de andra gångerna.
För det är oftast bara bollhavet som existerar när vi är där.
Men idag gott folk,så ska det absolut inte lekas,utan han ska bara gå
omkring med antingen hjälp av mamma eller gåvagnen,sen allt annat
som man kan dra längs golvet fungerar ritkigt bra.
Så vi har haft en gådag idag :D
Min rygg ser snart ut som Quasimodo :D hehe..

Så vad har ni haft för er idag?

Förresten,har ni hört det senaste ang vädret?!
Det ska komma upp til en halv meter snö i morgon :/
Så alla ni mammor & pappor som har tänkt att gå ut med vagnen..
Skippa det om det är så att det verkligen kommer att snöa så mycket :/
det kommer jag göra!



Ha det super gött nu!!

Kommentarer!
Postat av: Katja

Halvmeter snö :S Det får det inte, för mina v-däck kommer på torsdag juh, när jag bytte bil så fick jag inga vinterdäck o bytte bil i torsdags.. :o/ Hm.. jadu..

Vi ska börja nya ivf-försöken här i december/januari, blodprover, ultraljud o.s.v.

Kommenterat - 2010-11-22 / 23:15:22  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Annso

Japp, det var inte igår vi sågs direkt :( Får ta o ses nån dag framöver!

Kommenterat - 2010-11-23 / 11:37:07  | URL - http://kenzoflower.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hmmm, ganska svagt som i att man tror man ser fel. men vet inte om det syns litelite, om det är neg, ändå?

testa igen om ett par dagar så kanske det är lättare att avgöra. mitt sista plus-test fick jag stå o övertyga lasse om att det var ett streck.. så ja.. hm. ganska oklara streck sådär i början..



ugh! halvmeter! men det är bara i v-ås va? för här nere orkar jag fan inte med en halvmeter.. :/

ska ju jobba imorn är det tänkt. ghaa.

Kommenterat - 2010-11-24 / 15:04:04  | URL - http://donkens.blogg.se/
Postat av: Nina

å tack snälla snälla du =)

Kommenterat - 2010-11-25 / 13:21:03  | URL - http://deliciously.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: