Personligt

Award

2010-11-09 / 20:25:36

Jag läser,precis som många andra mammor,väldigt mycket mammabloggar.
Många av dessa läsare är helt underbara och förtjänar att synas mer.
Därför har jag beslutat att ge 5 mammor en award för deras underbara
mammabloggar och för att de har gnistan kvar för livet och älskar sitt/sina barn.



1. Fröken M
2. Mamma till William
3. Donken
4. MammaMorran
5. Housewife D

Kika gärna in hos dessa underbara människor och lämna en kommentar
eller två,för de är riktigt bra bloggar!

Kommentarer!
Postat av: Nina

vet du va som hände med oss. theo gick ju omkring så länge han höll i möbler. ja va såå ja va ska ja säga. ja trodde inte han skulle gå innan han fyllde ett. bara det ja hade för mig att barn går inte innan ett. haha..



sen nån dag så råka johan släppa honom då han skulle gå till mig. å då gick han ju själv. va ju inte förrens då han hajja själv att hey ja kan ju gå själv.. å jag hajja inte förrän då..



sen gick han här tex mellan tv bänken och bordet. är väl 3-4 meter. han va hel nöjd. ja fick ont i magen varje gång S trodde han skulle ramla :D

Kommenterat - 2010-11-09 / 23:30:30  | URL - http://deliciously.se
Postat av: Mamma till William

Godmorgon gumman..Tackar för awarden..ska fixa den sen till min sida med.Ha en skön onsdag söta.kram kram

Kommenterat - 2010-11-10 / 10:11:47  | URL - http://blondis81.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: