Personligt

Sorry - Again

2010-05-13 / 12:55:13
Jag har gjort det IGEN!! Inte skrivit på jättelänge.
Men jag har verkligen inte haft tankarna på bloggen eller internet
överhuvudtaget de senaste veckorna.

I morgon blir min lilleplutt 2 veckor och guuud vad han växer.
Känns som om han har blivit dubbelt så stor :D
Så jag ska verkligen ta till vara på alla dagar och alla tecken han gör.

Det är precis som jag sa till mamma igår, att jag längtar tills den dagen han kryper
och den dagen har tar sina första steg men också då han säger sina första ord.
Men jag kommer alltid att önska att han var så här liten,för han är helt underbar.

Jag tror inte en enda mamma i den här världen kan beskriva hur pass mycket
energi och omsorg man lägger ner på sitt barn.
Man mår dåligt inombords om man inte ger allt man kan..
Men man försöker alltid att göra sitt bästa,mer kan man inte göra.

Jag ger allt jag kan och lite till..jag gör så där som BM säger åt en att inte göra och det är att
sätta barnet i första rummet.
Klart det låter självklart att man ska sätta barnet i främsta rummet,men om inte man själv mår bra
så kan man inte leverera det man vill till sitt barn.
Så se till att må bra för då mår även ditt barn bra.

Jag ska försöka att uppdatera lite oftare,men just nu njuter jag bara och när Casper sover så passar jag
också på att ta det lungt.



Ta hand om er där ute.... För nu ska jag njuta lite tillsammans med mannen min innan Casper
bestämmer sig för att vakna och vill ha mat.

Seee ya later!!
Kommentarer!
Postat av: annso kejsaren andersson

Guuuud Angelica, han är verkligen jätte söt! såååå mysigt go!

Bra Angelica, att du låter honom sova utan kläder! för en av dom största spädbarnsorsakerna är just för varma kläder och sängkläder...

Mammor brukar vara fenomenala på att klä sina barn för mycket, man är ju rädd att dom ska frysa.... men små spädbarn har inte den reflexen som vi vuxna har att "sparka av sig" kläderna om det blir för varm.... du gör alldeles rätt!!!



Jag hoppas verkligen att ni har det mysigt i familjen, och hoppas att ni får många och lyckliga dagar tillsammans... jag tror eller rättare sagt vet att du är världens bästa mamma och du ger ditt barn allt han kan få!!!!

Jag är så lycklig för din skull att du entligen fått ditt älsklingsbarn för det är du allt värd!!!!



än en gång, casper är helt ljuvligt söt!!!!! måste se honom snart!!!!



Kommenterat - 2010-05-13 / 13:27:11  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: annso

Söt du e =) ja men jag vet att du e världens bästa mamma! och ditt barn kommer bli stolt som har dig som mamma-!!!!

Kommenterat - 2010-05-13 / 21:24:37  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hoppas du får en toppen helg :)



Kramis

Kommenterat - 2010-05-14 / 14:44:35  | URL - http://hellonicki.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: