Personligt

Helgen och veckan som gått..

2010-07-01 / 18:12:22

Vi har nu kommit in i ny månad.
Jag har varit super duper seeeeg på att uppdatera här inne.
Men det kan faktist ursäktas med att det har varit varmt och skönt ute
och sen att Niklas och jag har varit lite halv krassliga.
Jag tror även att Casper råkade ut för solsting häromdagen,för vi har spenderat
den senaste veckan utomhus nästan varje dag.
För natten till onsdag så la han och svettades och verkade väldigt seg och trött.
Sen igår var han bara grinig och allmänt irriterad på allt.
Idag är han lite bättre men vill bara vara uppe i famnen och mysa,väldigt sällan vi har fått lägga
ifrån oss han.
Men en possitiv sak som har hänt med hans nätter är att han de senaste 3 nätterna sover själv i sin säng.
Vi lägger han runt 22.00 och han vaknar runt 4.45 igen :D
Min lilla skatt <3

Låter bilderna från helgen och veckan tala för sig själv.


Bränd pappa och sport intresserad Casper :D


Solstrålen på picknick


Pappa & Casper


Älsklingen i nya pyamasen

Ha en bra kväll..nu ska vi äta varma kanel bullar :D

seeeeee ya!!


Glömde bort att säga att min lilla solstråle har blivit 2 månader nu (30/6)
Tiden går ruskigt fort...grym motorik har han också :) *stolt*

Heeeeeeej då!

Kommentarer!
Postat av: Housewife D

oj vad stor han är och brun!! Solar han oxå eller?

Men du, 22:00 shit vad sent gummman, då hinner ni aldrig ha egen tid eller? Alltså du och mannen.



Massa kramar !

Kommenterat - 2010-07-01 / 19:22:08  | URL - http://dianasblogg.se
Postat av: Housewife D

Keyla brukar somna mellan 19-20 varje kväll, oftast 19 då jag försöker få henne att somna för natten efter bad, mat och lek/mys. Sen sover hon hela natten fram till 06 när mannen går upp.

Det är väldigt bra för då har vi egen tid på kvällarna som vi kan mysa bara han och jag, prata, äta, sitta i lugn och ro som vuxna..



Hoppas din lille snart börjar sova tidigare.



Har Casper solat eller är han så brun?

Vår Keyla va 61 cm och 7 kg när hon va 3 månader (dvs för 2 veckor sen). =) Ja jätte stor tjej.

Kommenterat - 2010-07-01 / 21:27:26  | URL - http://dianasblogg.se
Postat av: Cissi

Vad skönt det är att vara ute i solen och värmen :)

Hoppas ni alla mår bra.

Kanske tycker C att värmen är jobbig (det tycker mina), barn är varmare i sig än vi vuxna...



Trevlig helg!

Kram Cissi

Kommenterat - 2010-07-02 / 09:31:43  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: minella

aaww sötnos! va fin han e!! arif har oxo vart så brun som bebis :D han e inte blek nu heller.kramis

Kommenterat - 2010-07-02 / 11:02:11  | URL - http://lyckligamammii.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: