Personligt

Guldklimpen

2010-07-04 / 15:17:51
Är så himla lycklig för både min son och min man.
Älskar er oändligt mycket ska ni veta.



Den här helgen har varit riktigt varm,man har verkligen velat gå ut å bada..
men man har ju en liten knodd här hemma som inte tål värmen lika mycket som jag :D
Men jag hoppas på en underbar sommar nästa år då han kan iallafall bada och vara lite mer i solen.

Hoppas ni har haft en riktigt bra helg och semestrar ..

Kram på er.

Sen vill jag be er om en tjänst.
Kan ni rösta på mig i denna tävling? Ni kan rösta en gång/dag.



Tack!

Kommentarer!
Postat av: fälé

villket golligt barn! D:

Kommenterat - 2010-07-13 / 10:39:23  | URL - http://kramdjur.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: