Personligt

Varmt och behagligt???

2010-01-13 / 08:53:38
My *** det är inte alls behagligt ute, på vädret hela morgonen har dem sagt att det skulle vara -6
grader och molningt ute.
Jaha tänker man,vad skönt..sen går man ut och då är det -11 och rått ute :(

Nu vill jag att det ska bli -4 och så ska det vara ända tills våren vill komma...för jag är trött~
på att det ska vara minst -10 och nedåt..
Uscha!!

Ska snart hem till mamma så Nellie lilla får leka av sig lite,hon är verkligen full av energi.

Ha en bra morgon så hörs vi senare!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh shit det är ju sånt som är jobbigt med hund, att man MÅSTE ut vare sig det är -16 eller inte.. usch.



Ja vi planerar att gifta oss, därför förlovade vi oss. Men jag vägrar att gifta mig fören min vikt och kropp är tillbaka till det jag va förr. När jag känner mig bekväm i min kropp och har min vanliga storlek XS-S så är jag nöjd. =) Så tills dess får han vänta. =) Men förhoppningsvis så blir det till våren 2011. Då bara MÅSTE man ha gått ner allt.



Ja jag antar att det kan göra lite ont på fingret.. som du sa, bara ben, men det är så korta namn och så pass snabb tatuering att det kommer gå ruskigt fort. Det kan inte göra ondare än dom vi gjorde tillsammans i spanien nedanför magen.. där har vi varandras Zodiac tecken.. =) DOM gjorde ont kan jag säga.



Kram

Kommenterat - 2010-01-13 / 10:15:32  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: annso

Halloj gumman!

Va roligt att du får en liten pojke, det vill jag oxå ha=)

Sorry, har inte sett ditt inlägg förs idag, har inte

varit inne på bloggen sedan förra veckan eftersom jag åkte till oslo i torsdags och kom hem i söndags.



Den här veckan har jag världens hästpass på jobbet, jobbar dubbla passa två dagar o hela veckan jobbar jag typ.

Men i nästa vecka måste vi spika in en dag o verkligen ses jö!!!

pösss

Kommenterat - 2010-01-13 / 10:24:47  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: niklas

tur att vi kan kramas å hålla värmen ^^, PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommenterat - 2010-01-13 / 21:18:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: