Personligt

Sagolika och rostad smörgås

2010-01-19 / 06:58:44
Nu vankas det frukost.
Har varit klarvaken i 1 timma,hunnit vara ut med Nellie
och nu ska det ätas :D

Senare vid typ kl 10.00 ska jag höra av mig till djurmagazinet
och fråga om dem har tid för kloklippning idag.
För Nellies klor ser ut som rått tänder.. - Hemska!!
Hon är riktigt rädd för klosaxen så vaken veterinären eller jag/Niklas
kan klippa dem på henne.
Så nu är dem min sista utväg!

Nä,nu ska jag säta..

sseeee yyyaaa!!
Kommentarer!
Postat av: annso

Klockan var ju bara 07 när du skrev detta inlägg och du hade redan varit vaken 1 timma???!!! WTF? =)

Hur är det med sömnen eller älskar du bara att vakna så tidigt??

hihihihhi

Kommenterat - 2010-01-19 / 14:27:05  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: