Personligt

Resa

2010-01-20 / 08:32:59
Åh,vad jag vill ut och resa,känna värmen,vattnet och den goda maten.
Vi planerar och vill åka till Thailand i december/Januari nån gång.
Hoppas det blir så..Jag,Niklas och lillkillen :D
Vore absolut inte fel..
Blir det inte Thailand så blir det Italien eller något annat trevligt land.
Men är gryyymt sugen på en resa till T.

Den här veckan har gått väldigt segt tycker jag,det är bara onsdag :S
Hallååå!! Onsdag!
Jag jobbar visserligen torsdag-lördag så då går det säkert lite snabbare.

Ska nog ta en tur ner på stan idag....
Skulle ha träffat Sandra igår,men ja fick inte tag på henne på hela dan,vet inte
vad som gick fel.
Men men...hon hör säkert av sig snart <3

Nix,nu har jag inte tid längre...ska slappa innan jag drar mig ner på stan..

seeee ya>!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh ja, ut och resa vem vill inte det!! Jag vill oxå det men vill helst till Colombia, vet bara inte om jag kommer kunna resa med lillen på 9 månader.. allt hänger ju på vilket typ av barn man får.. men vi hoppas att vi kommer att kunna det i alla fall.. =)

Kommenterat - 2010-01-20 / 09:46:29  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Ja det känns mer skoj att ha eget domän, lite skoj. =) Det va ganska enkelt faktiskt, följde instruktioner på en annan blogg och så va allt klart. 99 kr för ett helt år (inte ens 9kr/mån) så det va inget att gråta över. haha.

Kram

Kommenterat - 2010-01-20 / 22:04:29  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: