Personligt

Överlycklig..

2010-01-05 / 10:46:42

Är så himla glad att jag om ca 18 veckor är mamma :D
att få ha den lille i min famn och bara vagga om och pussa
så mycket att man blir gråtfärdig...
Vad jag längtar efter att bli kallad mamma,och kunna säga
mamma och pappa ska åka iväg..
För den känslan finns inte idag,utan nu är det bara fråga pappa,
mamma ska hämta dig sen..man känner sig så utanför att det gör ont.
Men snart ska även jag kunna älska och bli älskad..
Av mitt eget lilla mirakel <3



Ha en bra dag,nu ska lillen och jag åka iväg mot jobbet..!!

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Ja man brukar säga att när man går upp jätte mycket, får dålig hy och känner sig lite ful och sånt så är det flickor, dom tar ens skönhet ifrån en sägs det. hihi



Men när man inte gått upp mycket, bara får en kula och känner sig mer eller mindre som alltid eller vackrare så är det en pojke. Därför jag tippade på att det kunde va en pojke.



Men man ska inte lyssna på sånt egentligen, det är så lätt att man blir hjärntvättad och sen riskerar man att bli besviken bara för att man va så inställd på en sak.. det har hänt.

Vi får se helt enkelt vad det blir, spännande är det i alla fall och jag längtar sååå mycket till sdu får veta nått!! hihi

Kommenterat - 2010-01-05 / 12:00:33  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Jhenny

jag skulle mer än gärna göra en förminskning jag:) är det en leksviks spjälsäng som står i bakgrunden?ser ut som det,vi hade en sån=)

Kommenterat - 2010-01-05 / 13:45:07  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Ida

GRATTIS! Läste p åen annan blogg om att du känt någon spark osv.. Jag blev mamma i Maj i år. Och det var en fruktansvärd förlossning. I vecka 20 (nästan där du är nu ju!) Så var jag tvungen att operera njuren och fick sen det gå hela graviditeten med en slang som gick ut på ryggen. så jag kunde inte röra mig så mycket. Och när jag kom till förlossningen så gav dom mig morfin och sömntablett för att jag skulle kunna sova. Det gjorde det bara ännu värre. Jag önskar jag kunde ha varit ute och gått och inte tagit dedär tabletterna. Då hade det inte tagit lika lång tid tror jag. Men WOOW vilken upplevelse. Jag gör om det i kväll om jag skulle få chansen.. Och tacka gud för lustgasen!! Ja du har världens lycka framför dig och jag ville bara grattulera.. Det kommer gå bra du har inget att oroa dig för ;D

Kommenterat - 2010-01-05 / 14:07:18  | URL - http://melwinsmamma.blogg.se/
Postat av: annso

Snart behöver du inte känna dig utanför något mer, för då är du en egen mamma och kommer bli den bästa.!!!



Ja, jag vågade heller inte prova någon frissa utanför stan men jag har bara blivit positivt överaskad när jag faktiskt vågade ta steget o klippa o färga mig utanför stan=) dom kan dom me=) hehehe

Hade jag klippt o färgat mig på klippstugan där jag vanligtvis brukar gå kostar det ca 1500-2000 spänn o det e sjuuuukt mycket, till skillnad från mina ynka 550 jag betalade igår=)

Kommenterat - 2010-01-05 / 19:51:29  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: