Personligt

IKEA

2010-01-17 / 11:01:32
Nu blir det en tur ut till IKEA för att köpa lite lådor man kan ha lillkillens leksaker i.
Sen är jag väldigt sugen på att köpa späjskydd också,men det får bli nästa vecka.
Men det börjar bli riktigt kul att få i ordning saker här hemma nu.
Fattas bara lite leksaker och lekmatta sen är väl det mesta komplett.

Igår blev en riktigt jobbig dag,hade så ont i ryggen att jag hade svårt att sova natten
mellan fredag och lördag :S
Så jag kunde tyvbär inte jobba igår.
Idag är den bättre men ändå inte 100% bra..
Det är ju när jag stressar eller anstränger mig som det gör riktigt riktigt ont...
Så det blir nog att BM får se till att jag börjar gå hemma snart.

Men men,ha en toppen dag..nu drar vi mot Hälla!



See ya later on!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: