Personligt

Första dagen på år 2010!

2010-01-01 / 10:16:56
Vi sov både Niklas och jag vid tolvslaget :D hihi
Kul nyår va?!
Men vi vaknade upp av alla raketer och smällare..
Tog ett glas alkoholfritt och skålade - Gott Nytt År!

Vi var nämligen båda två helt slut efter jul och nyårs slitet på jobbet.
Kroppen sa verkligen ifrån igår.
Men det gör inget,för det här året kommer att bli det bästa ever!
Vår lilla knodd ska visa sig om ett par månader och vi blir då
världens lyckligaste föräldrar :D
Åh,vad jag längtar..

Men idag är ingen slappdag...nä,nä..vi ska tömma resten av min lgh.
Sen i morgon ska den städas och ett par dagar efter det ska nycklarna in!

Måste även skärpa mig och ta mig i kragen och träffa mina änglar..
Är dålig på att höra av mig,men jobbet tar verkligen musten ur en.
Men nu blir det lugnare dagar och vi återgår till det normala igen!

Ska nu slappa en stund till,sen dra iväg till gamla lgh!

 Ha det bra nu!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh gott nytt år sötnos och god fortsättning!!!

Kommenterat - 2010-01-01 / 14:56:31  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Snickarbyxorna du undrade om är min kompis Saras, hon lånade mig dom nu när jag är gravid.. ska fråga henne vart hon köpt dom men tror det va på tradera. =)

Kommenterat - 2010-01-01 / 16:29:33  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: