Personligt

Barnens hus

2010-01-23 / 08:44:01

Känns för att shoppa loss lite idag,ska kika på en öppen säng man kan ha på sidan av vår säng.
Så mycket lättare det kommer att bli på nätterna då :D
Smidigt och enkelt.
Hans rums har också en säng men den kommer att få stå kvar där inne,eftersom jag hopps det går att få han att sova mesta tiden där,eller att jag så småningom måste vänja av han vårat sovrum och att han måste sova själv.
Så det ska jag kika på idag.
Sen vet jag inte,kanske höra av mig till Annso och fråga om hon har lust att ses...
Om inte så slappar jag nog hela eftermiddan framför tv:n,för jag är trött,hängig och har ryggvärk :S

Sov som en stock inatt,lillkillen var lugn för en gångs skull :D
Men visst är det underbart när han parkar,men på nätterna får han gärna vara lugn.

En sån här är jag ute efter:


Bild hämtad från google.se

Hoppas jag hittar någon... Önska mig lycka till :D he he

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

Kommenterat - 2010-01-24 / 01:05:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: