Personligt

V.26 (25+1)

2010-02-01 / 13:29:50

Nu knallar vi frammåt,lillknodden och jag!

Här är bilder från idag... Han sparkar på som aldrig förr :D Me looove it!
Tänk den dagen jag får hålla han i min famn och bara älska varenda
sekund jag kan få med han,att få dela ett helt liv med han.
Känna hans doft och få krama om och aldrig släppa....Åh,vad jag längtar!

¨

Nu börjar även hallen bli klar,bara Niklas som ska måla ett lager till och sen måla taket så är hallen klar!
Eller kanske inte helt..jag ska måla listerna i hallen SEN efter det så är den klar :D Sköönt!
Då kan man börja ta tag i hallen och göra den snygg.
Nu är det bara v-rummet kvar. DET blir ett stort projekt,men det tror jag att vi anlitar folk till,för ingen av oss kan
fixa det..tro mig! I know :D he he

Nä,nu ska jag göra mig i ordning för att åka mot hälla och jobbet...seeee ya!

Kommentarer!
Postat av: Nina

myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! :D

Kommenterat - 2010-02-01 / 21:08:58  | URL - http://modesida.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Haha, vilken tur. Det är så en riktig karl ska vara '=P

Men det är svårt att låta bli också tycker jag, jag älskar att måla och ha mig. Hihi.

Kommenterat - 2010-02-01 / 21:59:05  | URL - http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Tova

Åh så fint! Saknar nästan att vara gravid...

Fast det bara var 3 veckor sen ;)

när är lill*n beräknad?

kramar

Kommenterat - 2010-02-03 / 17:59:16  | URL - http://www.metrobloggen.se/trasslet
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: