Personligt

Ultraljud

2010-02-22 / 12:25:46
Om inte ens 2 timmar så ska jag vara på UL..Ska bli kul att få se hur mycket lillkillen
har vuxit på 2 månader :D Han måste ha blivit riktigt stor.
Tror inte ens han får plats på skärmen...Åh,min lillkille så underbart det ska bli att få se dig igen!
Jag längtar något otroligt efter att få hålla ig och lära känna dig <3

Jag skulle ha gjort en köttfärspaj idag,men när jag var i affären och köpte allt så glömde jag självklart
det viktigaste- Pajdegen :(
Så nu får det bli köttfärssås och makaroner..

På fredag ska jag på glukosbelastning :S Inte alls kul och absolut inte gott,men det måste göras.

Nä,om man ska sätta igång med maten innan man åker iväg igen då..

Seeee ya later!
Kommentarer!
Postat av: Sandra

Ja det ska hon, himla kul :)



Förstår det.. hade själv längtat ihjäl mig.

Kommenterat - 2010-02-22 / 14:42:54  | URL - http://froggie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh mysigt med UL, hoppas han vinka till er :) När slutar du jobba?=)

Kommenterat - 2010-02-22 / 14:53:10  | URL - http://misseverything.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: