Personligt

Honungsmelon

2010-02-05 / 08:29:15
Alltså honungslmelon måste vara den godaste frukten nån har kommit på.
För jag äter den dagligen och inte en liten bit då heller...Utan antingen en hel eller en halv.
Mumma!

Nån frukt ni har fastnat så där lite extra för?

Idag är det fredag och jag är ledig :D Jiiippii!
Men jag har ändå saker som ska göras, tex. så ska jag sätta upp den nya hatthyllan
som är köpt på Nordik.
Sen ska jag nog slummra till en liten stund i soffan innan det är dax att hämta sambon från jobbet.

Han fyller också år på måndag så vi ska ha folk hit på söndag,så då måste det köpas godsaker hem.
Smörgåstårta och glass funderar vi på att köpa. Vad sägs om det!

Sen ska jag nog åka i väg och köpa en bilbarnstol också...
Riktigt snygg,en från Brio...i svart!
Man vet ju aldrig om man får en flicka nästa gång,så då kör vi på en svart så vi vet att den passar.
För dem är inte gratis att köpa :S

Men åååh,vad jag längtar efter min son nu <3

Nä,om man ska äta upp melonen och muslin då..

Seee ya!
Kommentarer!
Postat av: mikaela, hockeyspelaren och lilla aimee

Vilket av dom? :)

Kommenterat - 2010-02-05 / 08:32:46  | URL - http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

aha okej!

Jo men det minns jdag :)

Kommenterat - 2010-02-05 / 09:04:22  | URL - http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jo jag må bra, själv?

Kommenterat - 2010-02-05 / 09:26:24  | URL - http://ndail.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: