Personligt

Dålig uppdatering

2010-02-01 / 10:21:05
Har uppdaterat dåligt de senaste dagarna.
Det har blivit ett väldigt kort inlägg varje dag med anledning av att vi båda jobbar
och så renoverar och fixar vi hallen. Så just nu ser det ut som en byggarbetsplats
här hemma.
Vi börja närma oss sluttappen med hallen nu. Så snart är datorn på plats igen och jag
kan börja lägga in bilder ¨på hallen så ni ser vad vi har gjort.
Jga menar alltså snacka om att hallen var äcklig förut plus att det var en massa lösa tapeter
överallt,så det blev ett större projekt än vi hade väntat oss.
Den lösningen av hallen vi gör nu är tillfällig,när vi säljer om ett par år är tanken att vi ska tapetsera.
Men nu måste vi få i ordning innan lillknodden dyker upp,för jag vill verkligen inte att han ska få i sig
en massa slipdamm och målarfärgsdoft...nä nä!
Därför fixar vi allt nu..

Ska återgå till målningen innan det är dax att bege sig mot jobbet för personalmöte!


Hasta la vista Baby!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Ja du det är verkligen inte långt kvar tills min knodd kommer.. jag går snart in i vecka 36 och man brukar säga att från V38 vet man inte när den kan komma.. men det är beräknat till om ca 4-5 veckor!!



Vilket datum hade du fått?

Ja nu längtar man sjukt mycket, nu vill jag bara att snön försvinner i ett svep och att vår-solen kan värma våra mysiga magar. =)

Kommenterat - 2010-02-01 / 12:20:06  | URL - http://missdq.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: